Viata la tara

Astazi am experimentat cum este viata la tara in plina toamna. Zacusca, mustul, vinetele au un gust atat de bun, insa nu am realizat ca in spatele acestora este multa, multa munca. Stau la tara doar cateva zile, insa eu, fiind bucuresteanca, nu cred ca m-as adapta foarte bine. Imi place, este frumos sa manaci un mar direct din pom sau sa bei apa din fantana, dar pentru toate se plateste un pret. Acelasi lucru este valabil si pentru viata la oras.

Mi-am inceput ziua prin a asista la o lectie despre cum se folosesc zdrobitoarea si teascul. Am avut ocazia sa pregatesc eu insami mustul si apoi sa beau din el. Dupa ce ieri am cules via, astazi am putut sa ma bucur de rodul muncii mele. Desi mainile ma dureau, munca nu s-a oprit aici. Dupa o scurta pauza am inceput sa culeg merele din copac si pe cele cazute pentru a le pune in beci. Astfel, voi manca toata iarna mere naturale si direct din gradina.

Cum am terminat de umplut trei lazi pline cu mere, am plecat in oras pentru a cumpara grau pentru pui si mancare. Inapoi acasa, am gustat din deliciile vietii la tara: branza proaspata cu rosii din gradina si cu ceapa. Toate acestea au fost asortate cu o bucata de slanina afumata, pe care am luat-o putin mai devreme direct din afumatoare.

Hmm…este doar ora sapte si treaba nu s-a terminat. Vaca ne asteapta peste cateva ore sa o mutam din loc…