Ramas bun, copilarie...

A venit timpul ca noi, absolventii clasei a VIII-a, sa pasim pe un nou drum, iar scoala ce ne-a fost ca o a doua cass sa ramana in cutia cu amintiri pretioase. Nostalgia ma cuprinde atunci cand ma gandesc la anii ce au trecut, la prieteniile pe care le-am legat ai aa dori sa pot tine timpul in loc pentru totdeauna si sa ma bucur alaturi de oamenii extraodrinari pe care i-am cunoscut in acesti opt ani.

Privesc uimita in spate si realizez ca noi nu am fi fost aici dacă dumneavoastră nu ati fi avut rabdarea si perseverenaa necesara de a ne îndruma prin tainele invataturii. Mi-e greu sa descriu in cuvinte toate emotile pe care le simt acum, mi-e greu sa-mi stapanesc lacrimile de sticla, dar voi tine capul sus, voi fi demna si voi zambi pana la ultimul clinchet de clopotel. Stiu, ne va fi greu sa parasim bancile scolii, sa ne luam ramas bun de la dascalii care au pus caramida peste caramida pentru a ajuta la dezvoltarea si armonia noastra, ne va fi greu sa plecam de acasa.
 
In numele colegilor mei, doresc sa va promitem ceva: vom face tot ce ne sta in puteri pentru a va face mandrii de noi, vom invata la fel ca pana acum, vom munci pentru orice lucru, vom profita de orice oportunitate care ni se va oferi, vom fi OAMENI! PROMITEM!

De asemenea, doresc sa le adresez niste cuvinte si fratiorilor nostri mai mici care au fost alaturi de noi in momentele grele: Niciodata sa nu renuntati la visele voastre pentru ca daca visele mor, viaaa este doar o pasare fara aripi care incearca sa zboare. Mergeti pe drumul pe care l-ati ales si nu va opriti chiar dacă va raniti pe parcurs. Nu uitati ca orice floare e mai frumoasa si mai stralucitoare dupa o ploaie sau o frutuna. Amintiti-va mereu un lucru: Orice munte e mai usor de escaladat atunci cand sunteti incojurati de prieteni. Ramaneti uniti, plini de viata si continuati sa dati tot ce e mai bun in voi! Fiti mandrii ca sunteti elevi! Amintiti-va intotdeauna ca sunt lucruri pe care nimeni nu le face mai bine decat voi si nimeni nu are dreptul de a decide in locul vostru! Fiti voi insiva, fiti niste invingatori! Avem incredere in voi, in calitatile voastre, in telurile voastre si suntem convinsi ca la anul vom privi mandri la realizarile voastre!
 
Iar voi, colegi, prieteni, familie, vreau sa va spun cateva lucruri. Va multumesc ca mi-ati oferit atatea momente frumoase si pline de fericire. Va multumesc ca am ramas cu o multime de amintiri pe care le voi povesti nepotiilor mei. Am fost o mare familie si am stiut ce inseaman sa fim toti pentru unul si unul pentru toti. Impreuna am trecut si prin momente mai neplacute, cand se suparau profesorii pe noi, dar si prin momente memorabile cand demonstram ca suntem cea mai buna clasa din scoala. Cu voi am crescut si m-am maturizat, am invatat ce inseamna pritenia adevarata, ce inseamna sa-ti asumi responsabilitatea unei decizii, ce inseamna sa lucrezi intr-o echipa, ce inseamna sa-ti ajuti aproapele. Dragii mei frati si dragele mele surori, sa nu va intristati niciodata mai mult decat e cazul! Viata e atat de frumoasa si ne poate surprinde in atat de multe moduri, incat e mare pacat sa plangem din nimicuri. Nu uitati sa timpul nu sta dupa noi, el trece, iar noi suntem cei care trebuie sa tinem ritmul cu el. Traiti fiecare clipa din plin, bucurati-va de lucruri marunte si zambiti cat mai mult! Sper ca atunci cand ne vom revedea sa fim cu totii realizati si sa avem familii fericite. Drum bun in viata!
 
In incheiere, as vrea sa va multumesc din suflet, domnule profesor, doamna diriginta, pentru acesti patru ani in care ne-ati indrumat sper reusita, spre succes si ne-ati deschis drumul spre viata ce ne asteapta. Pot spune cu mana pe inima că dumneavoastra sunteti stalpi de sustinere ai invatamantului.