Stiri neinteresante

O zi de pauza. Nu am mai scris aici. De ce? Nu e nimic nou. Nimic care sa ma intrige indeajuns, nici un subiect de meditat, nu zilele astea. Ma uit pe site-urile de stiri si gasesc crime, omoruri, Naomi tunsa (ce oameni idioti), unu care a violat doua capre (repet, ce oameni idioti), Romeo si Julieta in varianta gay,  alte crime, alte ciudatenii.
Si dupa ce am sarit peste toate tampeniile de mai sus, gasesc asta: Zece modalitati de a atrage femeia. Ei nu zau. Asta trebuie sa fie amuzanta. Hai sa vedem care sunt (comentariile nu sunt din articol):
1. Fii relaxat (afuma-te cu un trabuc)2. Fii barbat (ca sa vezi); 3. Fa-o sa merite (a?) 4. Fii imprevizibil (azi cu una maine alta sau cum?) 5. Nu uita de viata ta (i agree); 6. Fii misterios (cliseu); 7. Fii cool (haha fii emo ca e la moda); 8. Fii cavaler (depinde de femeie); 9. Detine controlul (pe naiba) 10. Fii original (deci nu te lua dupa articolele de genu asta)
Ce subiect neinteresant, nici nu stiu de ce m-am obosit sa il mai scriu aici. Dar intr-un fel imi imaginez un adolescent cu vreo 3-10 cosuri mature care printeaza lista asta, se aseaza in fata oglinzii si incepe: “buna..” “buna?” “Buna!!!” “De la capat..”. Totusi, daca citesti articolul sunt si lucruri bine spuse dar deja cunoscute. Chair nu ii vad necesitatea. Suntem dependenti de cartile si articolele “how to..” in incercarea disperata de a ne imbunatati sau de a deveni altcineva decat cine suntem.
Am sa pastrez ultimul sfat care mi se pare cel mai bun. Fii original, si nu doar referitor la articol, ci si in viata de zi cu zi. Fii tu insuti si nu uita ca din greseli invatam.